Veel gestelde vragen - Sport 'N Styles

Veel gestelde vragen

Bestellen

A) Producten in je shoppingbag plaatsen

  • Via de categorieën in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waarbij je het filtermenu aan de linkerzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
  • Nadat je de juiste kleur en maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
  • Rechts bovenin de website is je winkelwagen te vinden. Hier kun je het overzicht vinden van de producten die je geselecteerd hebt.
  • Onderaan de winkelwagen pagina vind je het totaaloverzicht van je bestelling. Hier kun je de gewenste verzendmethode selecteren.
  • Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om je gegevens in te voeren en je bestelling te plaatsen.

B) Inloggen, registreren of bestellen zonder account

  • Log in als je al klant bent.
  • Nog geen klant? Klik dan op ‘Registreren’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Bevestigen’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail.
  • Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op ‘Bestellen’, vul je gegevens in en klik vervolgens op ‘Bevestigen’.

C) Bestelling bevestigen

  • In het besteloverzicht dat volgt, kun je de bestelling bevestigen.
  • Controleer je shoppingbag en adresgegevens. Je kunt nu je bezorg- en/of factuuradres nog wijzigen.
  • Klik op ‘Kies betaalmethode’ om je bestelling definitief te maken.

D) Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling

  • Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Betalen’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
  • Op onze website kun je betalen met iDeal en Creditcard.

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Dit kun je zien in de order onder ‘Status’. Neem contact op met ons via telefoonnummer 023 – 531 01 35. Wanneer je order niet meer op ”In behandeling” staat is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Betalen

Sport ‘N Styles biedt verschillende betaalmethodes. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van internetbankieren, dan is iDeal de gemakkelijkste en snelste manier. Daarnaast kun je betalen met Creditcard.

Verzenden

Wij streven ernaar de door jouw bestelde producten zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die voor 16:30 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van de drukte bij PostNL kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat je pakket wordt afgeleverd. Hieronder vind je een indicatie van de levertermijn:

Maandag voor 16:30 besteld Verwachte levering op dinsdag
Maandag na 16:30 besteld Verwachte levering op woensdag
Dinsdag voor 16:30 besteld Verwachte levering op woensdag
Dinsdag na 16:30 besteld Verwachte levering op donderdag
Woensdag voor 16:30 besteld Verwachte levering op donderdag
Woensdag na 16:30 besteld Verwachte levering op vrijdag
Donderdag voor 16:30 besteld Verwachte levering op vrijdag
Donderdag na 16:30 besteld Verwachte levering op zaterdag
Vrijdag voor 16:30 besteld Verwachte levering op zaterdag
Vrijdag na 16:30 besteld Verwachte levering op dinsdag
Zaterdag besteld Verwachte levering op dinsdag
Zondag besteld Verwachte levering op dinsdag

 

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. Het maakt hierbij niet uit of het bezorgadres binnen of buiten Nederland is.

Het is niet mogelijk om een andere verzendmaatschappij te kiezen.

Wanneer je op de dag van bezorging niet aanwezig bent op het door jou opgegeven bezorgadres, wordt het pakketje door PostNL aangeboden aan je buren. Je ontvangt een kennisgeving met informatie over het afleveradres. Wanneer de pakketbezorging ook niet lukt bij je buren, ontvang je een bericht van de bezorger. Hierop staat een ‘niet-thuis-code’. Via de aangegeven link kun je een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijd en locatie dat het jou beter uitkomt. Met deze tweede bezorging weer niet aanwezig? Dan kun je het pakketje, met de kennisgeving van de postbezorger postbezorger en een geldig legitimatiebewijs, ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking, retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

Je kunt producten retourneren door het via de post te verzenden naar onze winkel. De kosten voor het verzenden zijn voor eigen rekening. Ons retouradres is:

Sport ‘N Styles

Gedempte Oude Gracht 88

2011 GV Haarlem

 

Het is ook mogelijk je producten gratis in onze winkel te retourneren. De terugbetaling van de retourzending vindt echter altijd per bankoverschrijving plaats.

Online is dit helaas niet mogelijk. Mocht je een product in een andere maat of kleur willen dan kan je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en de oude order annuleren of retourneren.

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

De kosten van een retourzending verschillen per verzendmaatschappij en zijn afhankelijk van hoe groot en hoe zwaar het pakket is.

Zodra het product is afgeleverd en de retour is geaccepteerd, ontvang je een hiervan een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten exclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/etc.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

Garantie & klachten

Gaat een door ons geleverd product onverwachts kapot, dan heb je daar vanzelfsprekend garantie op. In dit geval neem je contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

 

Allereerst wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling! Wij streven altijd naar de best mogelijke service, zowel online als in de winkel, en willen graag kijken hoe en of wij het probleem op kunnen lossen. Om jouw klacht zo goed mogelijk af te kunnen handelen kun je ons een mail sturen. Wij zullen dan vervolgens zo spoedig mogelijk contact opnemen.