Garantie

Hoe werkt het?

Sport ‘N Styles doet er alles aan om het bestelde artikel in perfecte staat te leveren. Mocht er toch iets mis zijn met een artikel, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Je kan dit doen door te bellen naar 023-5310135 of een mail te sturen naar webshop@sportnstyles.nl

Voor alle artikelen die je bij Sport ‘N Styles bestelt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. De garantie van onze artikelen kan variëren van een jaar tot 'levenslang'. Met levenslang wordt de normale levensduur van het artikel bedoeld. Deze levensduur hangt onder meer af van de intensiteit van het gebruik en het aantal jaar waarin het materiaal goed hoort te blijven. Beschadigingen die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden geven geen recht op garantie.

Als een artikel een mankement vertoont dat mogelijk onder de garantie valt, of als je een artikel wil laten repareren, dan zijn er twee mogelijkheden:

  • Kom langs in de winkel met het artikel en de originele aankoopbon;
  • Stuur het artikel naar ons op. Voeg in dat geval je gegevens (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:

Sport ‘N Styles (Let op: géén bezoekadres)
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8

2031 CW Haarlem

Je kan zelf een vervoerder kiezen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, sturen wij je een afgiftebewijs per mail.

Vanaf het moment dat het artikel bij ons binnen is, houden wij je op de hoogte van de voortgang via e-mail, telefoon en/of sms. In de meeste gevallen neemt het beoordelen van garantie aanvragen en/of reparatie ongeveer vier weken in beslag. Zodra de garantie aanvraag of reparatie klaar is, ontvang je hierover bericht.

Een reparatie die binnen de garantie valt is kosteloos. Hierbij worden de garantievoorwaarden van de fabrikant gevolgd. Als een klacht niet onder garantie valt, nemen wij contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.

Een gerepareerd of vervangen artikel kan worden opgehaald in de winkel. Op verzoek kunnen wij het artikel ook naar u opsturen. Als de klacht onder de garantie valt, is dit kosteloos. Zo niet, dan worden naast de reparatiekosten ook verzendkosten in rekening gebracht.