Retourneren

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?

Valt, zit of bevalt een artikel toch niet zo goed als je had verwacht? Kan gebeuren. Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.

WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?
  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
  • Producten die niet in de originele staat verkeren. 
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking. 
  • Ondergoed
HOE WERKT RETOURNEREN?

Alvorens een product te retourneren, meld je de retour aan op de website van Sport 'N Styles. Dit kan op twee manieren.

Optie 1: Via de link in je bevestigingsmail (account niet vereist)
  • Bij het bestellen krijg je een e-mail bevestiging van je bestelling. Klik in deze e-mail op de link naar je besteloverzicht. Je wordt doorgestuurd naar een overzicht op onze website waar je jouw retour kunt aanmelden. Geef vervolgens onder ‘Actie’ aan dat je het product wilt retourneren.
  • Let op: Ben je de bevestigingsmail kwijt? Meld de retour dan aan via jouw account. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan en gebruik hierbij hetzelfde e-mail adres als bij het plaatsen van je bestelling.
Optie 2: Via je account
  • Ga naar je account en klik op ‘Bestellingen’. Klik op het bewuste ordernummer en geef vervolgens onder ‘Actie’ aan dat je het product wilt retourneren.
  • Let op: Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan en gebruik hierbij hetzelfde e-mail adres als bij het plaatsen van je bestelling.

 

Je kunt het product per post terugsturen, maar je kunt het product ook zelf terugbrengen. Indien je voor verzenden kiest, dan doe je de product(en) in één doos of zak en plak je het meeverzonden adreslabel erop. Retourneren in onze bezorgdoos of zak is helemaal fijn. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. Meer informatie hierover vind je onder ‘Wanneer ontvang ik de retourbetaling?’

WAT KOST RETOURNEREN?

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Zodra je het artikel verzend ontvang je een track & trace code, bewaar deze goed. Zo kan je de status van je retour online volgen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

OVERIGE VRAGEN

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via info@sportnstyles.nl of via telefoonnummer 023 - 5310135.